צפו: החופשות הטובות ביותר של הנשים המשפיעות בישראל

יפן, ג'מייקה, ונציה, הודו - וזו רק ההתחלה ■ בואו להציץ ביעדי הנופש הטובים ביותר שבחרו הנשים המשפיעות בישראל

אירית איזקסון, יו"ר ישרכארט: "לכבוד יום ההולדת ה-80 של אמי בילינו כל המשפחה באילת. זו הייתה הפעם האחרונה שחגגנו במשותף עם אמי ז"ל ואחי ז"ל. שילוב של האנשים האהובים עליי, עם נופי בראשית. שכרנו ואן ונסענו לטייל בנופים הקדומים של המדבר, כולל ביקור בעמודי שלמה".

אילת / צילום: shutterstock

ליאורה עופר, יו"ר מליסרון: "לפני כמה שנים הייתי עם משפחתי בחופשה נהדרת בצימר בקוסמוי שבתאילנד. אני מקווה שמתישהו אוכל לשחזר אותה".

אורית גורן, מובילת המאבק לשוויון בשכר: "התוודעתי למזרח אסיה במהלך טיול ג'יפים לנשים בתאילנד, והבנתי שאני מאוד מחוברת לסגנון החיים שם. זו גם הייתה אחת הפעמים הראשונות בחיי שקיבלתי אהבה גדולה מכל כך הרבה אנשים. זה כל כך ריגש אותי, שבוקר אחד לא יכולתי להפסיק לבכות".

אורית חשאי, יזמית סדרתית: "לראשונה בחיי יצאתי לעשרה ימים של בטן-גב בתאילנד, בלי אקסטרים. החופים מדהימים, הפירות יפים וטעימים, המחירים מגוחכים והמסאז'ים טובים. אני ממליצה להתרחק מהמסעדות שברחובות הראשיים שמתאימות לתיירים, ולהיכנס פנימה ולמצוא את אלה המקומיות".

תאילנד / צילום: shutterstock

אילנה קאופמן, מנכ"לית גולף: "החופשה המוצלחת שלי השנה הייתה בים המלח. אין כמו המשאב הישראלי הזה. יש שם אנרגיות איכותיות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר בעולם".

ים המלח / צילום: shutterstock

זהבה גלאון, יו"ר מרצ: "כמעט בכל שנה אני חוזרת לקפריסין, לאזור פאפוס. מקום מקסים על הים, שבו לא מכירים אף אחד. יש שם שקט, רוגע, אפשר לקרוא ספרים בנחת ולא לעשות כלום. אני מאוד אוהבת את הנוף, הים, האווירה והאנונימיות".

קפריסין / צילום: shutterstock

איריס בראל, מנכ"לית סטימצקי: "נסעתי לברלין עם ילדיי ובני זוגם. רקדנו, שתינו, כל רגע קיים אצלי בזיכרון".

ברלין / צילום: shutterstock

תמר יסעור, מנכ"לית לאומי קארד: "יצאתי לחופשה משפחתית בת שבועיים בוייטנאם. זמינות ה-Facebook של הילדים שלי הייתה דלה, מה שעזר לתקשורת טובה יותר עמם. המרחק, פערי השעות והשוני התרבותי הפכו את החופשה למנותקת יותר מהרגיל, ומעניינת. היא גם אפשרה האטה בקצב החיים האינטנסיבי שלנו".

וייטנאם / צילום: shutterstock

ענת לוין, ראש החטיבה לשווקים פיננסיים בבנק הפועלים: "אחרי חצי שנה של געגועים, נפגשתי עם בני לשבוע על יאכטת קטאמרן בגלפגוס, אקוודור: ים, שמורת טבע עם בעלי חיים שאין בסביבתם טורפים, ובלי תקשורת (!!). חלום".

גלפגוס / צילום: shutterstock

דפני ליף, מובילת המחאה החברתית: "הוזמנתי לדבר בפאנל בארה"ב, ולאחר מכן נסעתי לניו יורק. הסתובבתי שם באנונימיות מוחלטת. רוב הזמן ישבתי בוושינגטון סקוור וראיתי הופעות בחינם".

לילך אשר טופילסקי, ראש החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים: "השנה נסעתי עם בתי לטיול בת מצווה, לראשונה טיול של אם ובת לבד. היא בחרה את ניו יורק. היה לנו שבוע גיבוש, רק שתינו יחד. עשינו שופינג, ביקרנו במוזיאונים וטיילנו הרבה בסנטרל פארק. הדיל היה: על כל שעתיים בחנויות, שעתיים במוזיאון".

ניו יורק / צילום: shutterstock

לי קורזיץ, שייטת: "לפני שלוש שנים הייתי בהוואי, וזו הייתה החופשה הכי מוצלחת שלי. ברוב החופשות שלי אני נוסעת לאתרי גלישה ברחבי העולם - כך היה גם שם".

הוואי / צילום: shutterstock

פרופ' עפרה אשל, פסיכואנליטיקאית: "החופשה המוצלחת ביותר שלי הייתה כשנסעתי בנפש שמחה ופתוחה לשבועיים של טיול במכונית עם בעלי - טיול ספונטני שבו לא הכנו מראש רשימת מלונות, מסעדות או מקומות בילוי. נסענו בנופים מופלאים ראשוניים של ארבע מדינות בארה"ב: קליפורניה, אריזונה, יוטה ונבאדה. עברנו בקניונים מרהיבים, מרחבים שוממים ופארקים לאומיים, נהרות, אגמים, סכרי ענק, חופי אוקיינוס, וגם נקלענו לסופת שלג מאוחרת ולא צפויה. היה מאוד מיוחד".

קליפורניה / צילום: shutterstock

פרופ' תלמה הנדלר, מנהלת המרכז לתפקודי המוח: "יצאתי עם המשפחה לארבעה ימים בכרתים. זו הייתה הפעם הראשונה שלי באי המדהים והיפה הזה. ראינו חופים שונים, נופים אחרים ובעיקר הרים".

כרתים / צילום: shutterstock

ד"ר נירית לב, נוירולוגית: "נסענו לסרילנקה עם הילדים, ולמרות החששות היה טיול מדהים, מבחינת אנשים, נופים ותרבות. היה כיף לראות איך הילדים קולטים את התרבות והשוני. נהנינו מערים עתיקות, חופים, יערות גשם ובעלי חיים".

סרילנקה / צילום: shutterstock

ליסה שילוח, בעלי יולי אוגוסט הפקות: "לפני כמה שנים, קצת לפני הגיוס של הבנים שלנו, החלטנו לנסוע לטיול ראשון בהודו. זו הייתה חוויה מרתקת, מעשירה, מטלטלת וקסומה. היה בה הכול".

הודו / צילום: shutterstock

ענת גוב, מחזאית: "נסעתי עם גידי לאוסטריה, למסע בעקבות 'צלילי המוזיקה'. זה היה מצחיק, ולפעמים מופרך, למשל ביום שבו ביקרנו בקן הנשרים של היטלר, כשברקע שמענו את 'צלילי המוזיקה'. אבל זלצבורג מקסימה, אנשים רוכבים באופניים, יש טבע יפה, ואפילו השפה רכה יותר".

אוסטריה / צילום: shutterstock

יעל קרוב, מייסדת ונשיאת ג'ינג'ר: "יצאתי לחופשה משפחתית בבית קטן, על עץ, ביער בג'מייקה, צופה לחוף הים. נהניתי להיות עם המשפחה מבוקר עד ערב, בלי לרוץ לראות מקומות, כי המקום שהיינו בו היה יפהפה. היה הרבה זמן פנוי להיות עם הילדים, לדבר עם בעלי ולחשוב על איך אנחנו רוצים שהחיים שלנו ייראו, לקרוא ספרים ולכתוב".

ג'מייקה / צילום: shutterstock

ירדן סלמן, חובלת: "בסיום קורס החובלים קיבלנו חופשה של שבוע וחצי. התחלתי בוונציה, עיר מדהימה, עם החבר שלי. בילינו ימים קסומים על גונדולות ועם אוכל איטלקי שאני אוהבת. משם המשכתי עם אימא שלי ללונדון - החופשה האולטימטיבית".

וונציה / צילום: shutterstock

פרופ' יעל חנין, ראש המרכז לננו-מדע וננו-טכנולוגיה: "יצאתי לטיול הליכה מכפר לכפר ביפן. במשך שמונה ימים הלכנו כ-15 ק"מ ביום על נתיב עתיק להובלת סחורות, לאורך שדות אורז, מטעים, גפנים ויערות. בדרך ראינו נופים יפהפיים וכפרים עתיקים. בסוף כל יום הגענו למלונות יפניים מסורתיים".