רשת רמי לוי שיווק השקמה סגרה את אתר האינטרנט למכירות עד לתאריך 18 לספטמבר 2012. לקוחות שביקשו לבצע הזמנה לקראת החג מצאו את ההודעה הבאה באתר: "עקב החג המתקרב, מכסת ההזמנות התמלאה עד לשבוע הבא. עמכם הסליחה".
לדברי מנכ"ל בעל השליטה ברשת, רמי לוי, "צריך לתת שירות. זה לא העיקר למכור. יש הזמנות פי שניים ושלושה משבוע רגיל. עשו קנייה לחג ולשבת במכה אחת ולמועד מסוים. אנחנו ניתן שירות אחרי החג".
רמי לוי שיווק השקמה מציעה באתר את אותה רמת המחירים שהיא מציעה בסניפי הרשת.
- אולי המכירות המקוונות לא משתלמות כשמדובר במחירי חג?
"שטויות במיץ עגבניות. אני מבטיח שמחירי החג לא יעלו אחרי שאני אחדש את הפעילות באתר, להוציא עלייה של 1% ב-1 באוקטובר כתוצאה מעליית המע"מ".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.