באותו שבוע שבו לשכת התיירות הטורקית החליטה להוציא את ישראל מרשימת המדינות שבהן יעלה קמפיין, החליט משרד התיירות הגיאורגי להעלות לראשונה קמפיין בישראל.
הקמפיין יעלה בהיקף של 3 מיליון שקל באמצעות משרד ספוט תקשורת ואסטרטגיה.
המטרה היא לחזק את המודעות של התייר הישראלי לגיאורגיה. הקמפיין יימשך עד לסוף 2012.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.