רשת ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט השיקה היום (ד') שתי חנויות קונספט של מוצרי ביוטי ואקססוריז בנתב"ג. להשקה התלוו כמיטב המסורת עשרות דוגמניות, שהסתובבו בין הנוכחים כשהן מתבשמות במוצרים החדשים.
כחלק מהקונספט החליטו בהנהלת הרשת שלא להתמקד בהלבשה תחתונה, כזו שצריך לעצור ולמדוד, והעדיפו להתרכז במוצרים כמו בשמים, קרמים, תיקים, ארנקים ותחתונים.
לצערן של בנות ישראל, נכון להיום הן עדיין לא יוכלו לקנות בארץ את החזיות והכותנות של מותג-העל, אלא רק בארה"ב.
ויקטוריה'ס סיקרטס ישראל נפתחה בשותפות ג'יימס ריצ'רדסון ורשת פקטורי 54. לטענת מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון, המחירים המוצעים בסניפים החדשים "שווים לכל כיס": 15-26 דולר למוצרי קוסמטיקה, 9-41 דולר למוצרי איפור, 20-97 דולר למוצרי בישום ו-20-260 דולר לתיקים וארנקים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.