שיבושים בתנועת הרכבות בחודש הבא: רכבת ישראל הודיעה היום (ה') כי בשל עבודות תשתית תופסק זמנית תנועת הרכבות בין הוד השרון ות"א, וכמו כן בין קריית מוצקין לנהריה.
במהלך אוקטובר תבצע רכבת ישראל את השלב האחרון בעבודות להכפלת מסילת הרכבת בין הוד השרון ות"א. בשל העבודות, החל מה-9 באוקטובר ועד ה-28 באוקטובר בשעה 4:00 תופסק תנועת הרכבות בתחנות: ת"א האוניברסיטה, בני ברק, פתח תקווה, ראש העין, כפר סבא והוד השרון.
"הפעלת מסילה כפולה לאורך כל תוואי הרכבת בקו הוד השרון-תל אביב תבטל את מפגשי הרכבות על המסילה הבודדת באזור בני ברק ותאפשר שיפור בדיוק רכבות הנוסעים בקו והגדלת תדירות הרכבות בקו זה בעתיד", נמסר מרכבת ישראל. "הפרויקט, בעלות כוללת של כ-760 מיליון שקל, כלל הוספת מסילה באורך כולל של כ-30 ק"מ, הכפלת המסילה מתחנת הוד השרון-סוקולוב עד לתחנת תל אביב-אוניברסיטה, הוספת מסילה רביעית (מסילת דיור) בין תחנת ת"א סבידור מרכז לתחנת האוניברסיטה והקמת תחנת רכבת פתח תקווה-קריית אריה ושדרוג התחנות הקיימות. כמו כן כלל הפרויקט הקמת הפרדות מפלסיות ושיפור הניקוז לאורך התוואי".
בחודש הבא יבוצעו גם עבודות תשתית להכפלת המסילה בין קריית מוצקין לעכו. בעקבות כך תופסק תנועת הרכבות בתחנות קריית מוצקין-עכו-נהריה, החל מה-12 באוקטובר ועד ה-28 באוקטובר בשעה 4:00.
מרכבת ישראל נמסר עוד כי "הקטע הרלוונטי, שהינו חלק מפרויקט הכפלת המסילה בין קריית מוצקין לנהריה בעלות כוללת של כ-600 מיליון שקל, כולל הוספת מסילה באורך של כ-20 ק"מ מתחנת קריית מוצקין לתחנת נהריה. במסגרת הפרויקט הוקמו כ-10 הפרדות מפלסיות ומתבצע שדרוג לתחנות עכו ונהריה לרווחת הנוסעים ושיפור השירות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.