המלצות של אנשים אמינות בפער ניכר מפרסום בפייסבוק ובסלולר - כך עולה מסקר עולמי שערכה חברת נילסן ברבעון השלישי של השנה. על-פי הסקר, 92% מאמינים לחלוטין או באופן כלשהו להמלצות של חברים ומכרים.
במקום השני מדורגות חוות דעת של צרכנים באינטרנט (70%) ואת המקום השלישי חולקים כתבות עיתונאיות ואתרי מותגים (58% כל אחד).
במרכז טבלת האמון בפרסום נמצא הפרסום בטלוויזיה, במגזינים ובשלטי חוצות (47% כל אחד) והפרסום בעיתונים (46%).
בתחתית הרשימה אמצעי הפרסום המתקדמים והדיגיטליים, שבינתיים זוכים לחוסר אמון. כך, פרסומות ברשתות חברתיות ובסרטוני וידיאו כמו יו-טיוב זוכות לאמון מצד 36% בלבד מהציבור. באנרים באינטרנט לצד באנרים בסלולר עם 33% אמון, ובמקום האחרון נמצאות מודעות טקסט במכשירים סלולריים.
לדברי רנדל בירד, ראש חטיבת פתרונות הפרסום בנילסן, קיים פער משמעותי באמון בפרסום בתשלום לעומת פרסום בלתי אמצעי - Earned media.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.