ההמלצות החמות: 6 מניות היי-טק זולות שהמוסדיים קונים

למרות העליות האחרונות בוול סטריט, עדיין יש לא מעט מניות הנחשבות ל"זולות" על פי פרמטרים מסויימים

למרות העליות האחרונות בוול סטריט, עדיין יש לא מעט מניות הנחשבות ל"זולות" על פי פרמטרים מסויימים. ובתחום ההיי-טק השקעה במניה הנחשבת לזולה יכולה להניב תשואה גבוהה מאוד בפרק זמן לא ארוך במיוחד.

חברת המחקר Kapitall פרסמה כתבה על 6 מניות היי-טק זולות על פי מכפיל PEG (מכפיל רווח המחולק בקצב הצמיחה העתידי) נמוך מ-1. המניות נרכשות בחודשים האחרונים על ידי משקיעים מוסדיים.

1. Cray (סימול: CRAY). מניית החברה, העוסקת בתכנון, ייצור ושיווק של מחשבי על, רשמה עלייה של כ-76% בחצי השנה האחרונה ושווי השוק שלה עלה לכ-497 מיליון דולר. מכפיל PEG של 0.14. משקיעים מוסדיים רכשו ברבעון הנוכחי כ-2.4 מיליון מניות החברה.

2. 8x8 Inc (סימול: EGHT). מניית החברה, העוסקת באספקת שירותי תקשורת שונים, רשמה עלייה של כ-67% בחצי השנה האחרונה ושווי השוק שלה עלה לכ-458 מיליון דולר. מכפיל PEG של 0.3. משקיעים מוסדיים רכשו ברבעון הנוכחי כ-3.2 מיליון מניות החברה.

3. Travelzoo Inc (סימול: TZOO) מניית החברה, הפועלת בתחום הטיולים והמדיה באינטרנט, נותרה יציבה בחצי השנה האחרונה ושווי השוק שלה עומד על כ-371 מיליון דולר. מכפיל PEG של 0.47. משקיעים מוסדיים רכשו ברבעון הנוכחי כ-671 אלף מניות החברה.

4. NetEase.com (סימול: NTES). פועלת בתחום האינטרנט בסין. המניה רשמה ירידה של כ-9% בחצי השנה האחרונה ושווי השוק שלה עומד על כ-6.6 מיליארד דולר. מכפיל PEG של 0.71. משקיעים מוסדיים רכשו ברבעון הנוכחי כ-3.3 מיליון מניות החברה.

5. Netgear Inc (סימול: NTGR). החברה מעצבת, מייצרת ומשווקת מוצרי תקשורת שונים. המניה רשמה עלייה של כ-18% בשלושת החודשים האחרונים ושווי השוק שלה עומד על כ-1.5 מיליארד דולר. מכפיל PEG של 0.78. משקיעים מוסדיים רכשו ברבעון הנוכחי כ-4.2 מיליון מניות החברה.

6. IPG Photonics Corporation (סימול: IPGP). לחברה שווי שוק של כ-3 מיליארד דולר לאחר שהמניה רשמה עלייה של כ-34% בשלושת החודשים האחרונים ושווי השוק שלה עומד על כ-3 מיליארד דולר. מכפיל PEG של 0.92. משקיעים מוסדיים רכשו ברבעון הנוכחי כ-4.2 מיליון מניות החברה.