בסוף השבוע האחרון השיקה גוגל אתר חדש המאגד את עבודות הדיגיטל הטובות ביותר שנעשו בעולם בשנה האחרונה. במסגרת האתר החדש קוראת גוגל לסוכנויות להעלות את הקמפיינים שלהם לאתר ולהסביר מה הייתה השראתם, מהן הפלטפורמות הדיגיטליות שבהן השתמשו וכיצד הוציאו את הקמפיין לפועל.
גוגל בחרה 58 עבודות מרחבי העולם והציגה אותן באתר. למשתמשים באתר ניתנה האפשרות לדרג כל אחת מהעבודות שבאתר באמצעות 3 סגמנטים: דירוג כחול - Smart, דירוג ירוק - Cool, דירוג צהוב - Fun. ככל שהקמפיין מדורג גבוה יותר, כך הוא יעלה לראש העמוד.
בין העבודות שנכללו ניתן למצוא פרויקטים של קוקה-קולה, BMW, פפסי, טיפקס וכדומה.
מישראל נכללה עבודה דיגיטלית אחת: פרויקט "איפה הקפטן" של באומן-בר-ריבנאי. הקמפיין הושק על-ידי סרטון שהציג את הקפטן של קפה טורקי עלית מתרסק עם מטוסו על אי בודד, הגולשים התבקשו לגלות היכן הוא נמצא ולחלצו באמצעות חשיפת מיקומו.
בתחילת דרכה התאפיינה גוגל בגישה של התעלמות מסוכנויות הפרסום ושל עבודה ישירה מול המפרסמים, מה שגרם למתיחות בין עולם הפרסום לבין גוגל. בשנים האחרונות שינתה גוגל את דרכה, והיא פועלת להגברת שיתוף-הפעולה עם עולם הפרסום, על מנת להביא להגדלת תקציבי הפרסום המופנים אליה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.