מניית הערב: חברת טכנולוגיה שטסה יותר מ-80% במחזור עצום

חברת דיגיטל ריבר הודיעה כי היא רוכשת את החברה המתמחה בין היתר בפתרונות תשלום אלקטרוניים ■ בתגובה: מחזור המסחר של מניית החברה זינק ל-5.7 מיליון מניות, כאשר המחזור המוצע עומד על 81 אלף מניות

חברת LML (סימול: LMLP) מזנקת הערב (ב') בוול סטריט ביותר מ-80%, לאחר שחברת דיגיטל ריבר (סימול: DRIV) הודיעה על רכישתה. סכום העסקה נאמד בכ-3.45 דולרים למניה, או סך הכל 102.8 מיליון דולר במזמון. קרי, פרמיה של יותר מ-84% על מחיר הסגירה של המני ביום שישי.

מניית LML לא סיפקה רמזים כי בכוונתה לזנק בשיעור דו ספרתי, משום שבמסחר המקדים היא נסחרה בירידה של 2.7% ברמה של 1.82 דולרים. מומחים מציינים כי ההודעה של דיגיטל ריבר, ספקית של שירותי מיקור, הוא ניסיון להתרחב ולהתפתח גם בשוק התשלומים בסלולר, בו מתמחה LML.

כאמור, LML היא חברה קנדית המספקת פתרונות תשלום שונים ומתמקדת בין היתר גם בשלומים אלקטרונים, שנכנסו לאחרונה לשוק ע"י יצרניות הסלולר, פתרונות תשלום באינטרנט וניהול סיכונים. לפני כחודש החברה דיווחה על הדוחות הכספיים שלה לרבעון הפיסקלי הראשון, מהם עולה כי הרווח שלה צנח ב-35% וההכנסות ב-6%.

שווי השוק של החברה הקטנה נאמד בכ-96 מיליון דולר ומחזור המסחר הממוצע שלה ב-3 החודשים האחרונים עומד על כ-81.4 אלף מניות. מתחילת השנה מניית החברה צנחה בכ-20%, אולם היום היא מזנקת ביותר מ-80% ומחזור המסחר שלה עומד על כ-5.7 מיליון מניות.