אחרי שנים של ייצור מכוניות ספורט מאסיביות, מתפנה יגואר להחיות את אוחה של ה-E-TYPE המיתולוגית של שנות ה-60 ומשיקה מכונית ספורט דו-מושבית קלה וקומפקטית, שעונה לשם "F-TYPE".
המכונית עשויה מאלומיניום קל משקל ומחומרים מרוכבים ומצוידת בהנעה אחורית, בשלדה ספורטיבית ובגג חשמלי, שנפתח תוך שניות בודדות. אורכה 4.47 מ' בלבד והיא ניצבת על בסיס גלגלים באורך 2.62 מ'.
ה-F מצוידת במנוע V6 עם סופר-צ'ארג'ר בהספקים של 340 או 380 כ"ס ועם מנוע V8 בהספק 495 כ"ס. הגרסה החזקה, עם תיבה אוטומטית-ספורטיבית בת 8 מהירויות, מאיצה מאפס ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות.
התמחור באירופה דומה לזה של פורשה בוקסטר - והמשמעות היא מחיר התחלתי משוער בסביבות החצי-מיליון שקל בארץ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.