פולקסווגן חשפה את הגולף החדשה כבר לפני מספר שבועות וכעת היא חושפת גם הגרסה הספורטיבית - הגולף GTI הקלאסית.
המכונית ניצבת על הפלטפורמה החדשה של הגולף עם בסיס גלגלים מורחב וחלל נוסעים משופר והיא מצוידת כעת במנוע 2 ליטר טורבו, שהספקו 220 כ"ס. כאופציה מקורית מבית החרושת ניתן להזמין, עם המכונית, לראשונה, "חבילת ביצועים" שמעלה את ההספק ל-230 כ"ס.
שתי הגרסאות מצוידת במערכת עצור/סע ובאופציה לתיבת DSG כפולת מצמדים. שתי המכוניות אמורות להיות חסכוניות יותר משמעותית, למרות התגבור בהספק. זו גם ה-GTI התקנית הזריזה ביותר עד היום. בגרסת ה-220 כ"ס היא מאיצה מאפס ל-100 קמ"ש ב-6.6 שניות.
רשימת החידושים כוללת גם היגוי פרוגרסיבי, מסך מגע רחב ועוד. המכונית תצא לשוק האירופאי בתחילת השנה הבאה ותגיע אלינו מספר חודשים לאחר מכן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.