המלצות: בואו לראות את המניות שמטריפות את האנליסטים

למרות ששבוע המסחר האחרון לא הטיב עם המניות בוול סטריט האנליסטים מציגים את המניות שלא כדאי להמר נגדן ■ מחברות בנייה ועד הייטק, תכירו את המניות שהאנליסטים חמים עליהן

למרות ששבוע המסחר האחרון ברבעון השלישי של השנה בוול סטריט לא הטיב עם המניות, למרות הציפיות לראלי עקב השקת ה-QE3 מצד הפד לפני כשבועיים, האנליסטים עדיין מאמינים במספר מניות וזאת עקב הביצועים של החברות עצמן שיכולות לנטרל חלק מהתנודתיות בשוק.

המנייה הראשונה שהאנליסטים ממליצים עליה הינה כמובן המנייה של אפל . למרות שבשבוע שעבר הציגה החברה נתונים מאכזבים לגבי ההשקה של האייפון 5 לפיהם הצליחה החברה למכור כ-5 מיליון מכשירים "בלבד", האנליסטים עדיין מאמינים במנייה של החברה. בראיין ווייט מחברת Topeka Capital, מאמין כל כך חזק במנייה עד כדי שהוא העניק לה מחיר יעד של לא פחות מ-1,111 דולר למנייה.

המנייה השנייה ברשימה הינה היריבה המושבעת של אפל בתחום מערכות ההפעלה הלא היא גוגל . המנייה של החברה הציגה זינוק מרשים של 33% ב-3 החודשים האחרונים והאנליסטים מעריכים שהיד עוד נטוייה - לשם השוואה המנייה של אפל עלתה ב-18% במהלך אותה תקופה. גוגל נושפת בעורפה של מייקרוסופט ובקרוב היא צפויה להחליף אותה בתור החברה השלישית בגדולה בארצות הברית מבחינת שווי שוק.

ענף הבנייה תופס תאוצה בשנה האחרונה על רקע אופטימיות כי משבר הדיור בארצות הברית הגיע כבר לתחתית ושהמצב הולך להשתפר מכאן ואילך. באק הורן, אנליסט בחברת ריימונד ג'יימס, אומר שלמרות שרוב המניות של חברות שמתמחות בבניית בתים כבר רשמו עלייה נאה, יש מספר מניות שהשווי שלהן עדיין נמוך יחסית. הורן ממליץ על מניות של החברות Toll Brothers ו-Pulte .

ניל קשקרי אנליסט של חברת פימקו טוען מנגד כי לא משנה תחום העיסוק של החברה כל עוד היא מציגה מאזנים חזקים, שווי שוק אטרקטיבי ומנהיגות בתחום שהיא עוסקת בו. בשל כך הוא ממליץ על חברת Vodafone ואינטל .