תעשיית הפרסום הדיגיטלית בארה"ב תרמה 530 מיליארד דולר לכלכלה האמריקנית ב-2011 - כך עולה ממחקר חדש שבוצע בבית-הספר לעסקים של אוניברסיטת הרווארד, במימון איגוד הפרסום האינטראקטיבי האמריקני (IAB). סכום זה מהווה 3.7% מהתמ"ג של ארה"ב ב-2011 - לעומת 2.1% ב-2007.
עוד עולה מהמחקר כי בתעשיית הפרסום המקוון הועסקו באופן ישיר בשנה שעברה 2 מיליון איש - עלייה של 100% לעומת 2007. באופן עקיף אחראית התעשייה לעוד 3.1 מיליון מקומות עבודה עבור חברות וגופים שמשרתים את העסקים הפועלים בתחום הפרסום הדיגיטלי.
המחקר אף מראה כי מרבית הצמיחה מגיעה דווקא מחברות ועסקים קטנים ופחות מחברות מדיה ופרסום גדולות דוגמת יאהו ו-AOL. בין החברות הצומחות ניתן למנות רשתות פרסום, בורסות פרסום, חברות אנליטיקס וסוכנויות פרסום דיגיטלי. מקור 19% מתוך 2 מיליון מקומות העבודה הוא בעסקים קטנים ועצמאיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.