תוכן הוא ללא ספק אחד התחומים החשובים ביותר עבור מותג שרוצה לקדם את עצמו וליצור מעורבות עם הצרכנים שלו בעידן הדיגיטלי. אך לא מספיק רק לייצר תוכן טוב, אלא גם צריך לדעת איך לשווק אותו.
על הרקע הזה, מחקר חדש חושף כי שיווק תוכן באינטרנט הופך לתחום חשוב ומוביל, אך פחות ממחצית מהחברות מקדישות לו את תשומת-הלב הראויה לו.
המחקר נערך על-ידי חברת הסטארט-אפ הישראלית Outbrain, המפתחת מנוע המלצות לתכנים באינטרנט ועובדת עם אתרי תוכן מובילים בישראל ובעולם כמו CNN ופוקס ניוז, ואתר השיווק הדיגיטלי Econsultancy.
על-פי המחקר, שנערך בקרב כ-1,300 אנשי שיווק דיגיטלי העובדים עבור מותגים, אתרי תוכן וסוכנויות פרסום, כ-90% מאמינים ששיווק תוכן יהפוך לחשוב יותר ב-12 החודשים הקרובים, ו-64% מאמינים שהוא יהפוך לתחום בפני עצמו.
עם זאת, רק 34% מהחברות הקדישו תקציב לנושא, ורק 46% הקדישו כוח-אדם כדי לקדם את נושא שיווק התוכן בחברה שלהם.
עוד עולה מהסקר כי 46% מאנשי השיווק מאמינים כי פוסטים ועדכונים חברתיים הם סוג התוכן השני ביעילותו אחרי אימייל.
בין המחסומים הבולטים בדרך לשיווק תוכן יעיל מונים אנשי השיווק הפנים-ארגוניים את המחסור בכוח-אדם (42%) ובתקציבים (35%). בקרב סוכנויות הפרסום מונים את חוסר ההבנה (46%), כישורי שיווק תוכן (39%) והיעדר החזר על השקעה או הוכחת צורך עסקי בשיווק תוכן (35%) כמחסומים עיקריים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.