קבוצת הפרסום Havas ממתגת מחדש את הרשת העולמית של Euro RSCG ומשנה את שמה ל-"Havas Worldwide". המיתוג מחדש הוא על רקע אסטרטגיה ששמה פוקוס על הפעילות הדיגיטלית בקבוצה.
לדברי יובל ארד, השותף המנהל של Havas Worldwide Israel, יישום המיתוג החדש בישראל יבוצע בשבועות הקרובים ויבוא לידי ביטוי בשינוי שמה של סוכנות הפרסום Euro RSCG Israel ל-Havas WW Israel.
פעילות המדיה של הקבוצה, הנעשית כיום תחת המותג הבינלאומי MPG, תמשך ללא שינוי. פעילות יחסי הציבור תמשיך להתנהל תחת ארד תקשורת, ושמה של החברה לא ישתנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.