ליגת ה-MLB ממשיכה להיות הליגה הכי נצפית בארה"ב בכל הקשור להגעה לאצטדיונים. כמות הצופים שהגיעו למשחקי העונה הסדירה של 2012 מסתכמת ב-74.9 מיליון, עלייה של 1.8% בהשוואה לעונה שעברה. מדובר גם בכמות הצופים הגבוהה היותר מאז 2008. הנתונים אינם כוללים את משחקי הפלייאוף.
כמות הקהל הממוצעת למשחק עמדה ב-2012 על 30,895 צופים והתפוסה הממוצעת ביציעים הסכתמה ב-71.3%. עונת השיא של הליגה בכל הזמנים היתה 2007 אז הגיעו לאצטדיונים 79.5 מיליון צופים.
אחת מהסיבות לעלייה בכמות הקהל הוא שינוי הפורמט של הליגה והכנסתן של שתי קבוצות נוספות למעגל הקבוצות המתחרות על כרטיס וויילד-קארד לפלייאוף. המשמעות היא שיותר קבוצות החזיקו בסיכוי להיכנס לפלייאוף עד לשלבים המאוחרים של הליגה, מה שיצר תחרות ועניין אצל יותר קבוצות בליגה.
הקבוצה שמשכה את כמות הקהל הגבוהה ביותר, זו השנה השנייה ברציפות, היא פילדלפיה פיליז - 3.57 מיליון צופים. אחריה ניו יורק יאנקיז עם 3.54 מיליון צופים, וטקסס ריינג'רס עם 3.46. טמפה ביי סוגרת את הרשימה עם 1.55 מיליון צופים.
מי שממשיכה בשקיעה שלה היא ניו יורק מטס. הקבוצה הגדולה והעשירה שרק סיימה ב-2009 לבנות את אצטדיון ה"סיטי פילד" בעלות של 900 מיליון דולר, הביאה העונה בממוצע 28,035 צופים לאצטדיון שהקיבולת שלו מסתכמת ב-41,922 מקומות.
כניסה למשחק בייסבול נחשבת לזולה ביותר מבין הליגות המקצועניות בארה"ב. כרטיס ממוצע בעונת 2012 ל-MLB עמד על 26.9 דולר. כהשוואה, כרטיס ממוצע למשחק ב-NFL עומד העונה על 78 דולר, ב-HHL עמד המחיר על 57.3 דולר לכרטיס, וב-NBA שילמו בעונה הקודמת 48.4 דולר לכרטיס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.