דיווח: פייסבוק מתכוונת לחתוך את קו האשראי שלה בחצי

על פי דיווח ב"וול סטריט ג'ורנל" החברה מתכוונת להוריד את קו האשראי שלה מ-3 מיליארד דולר ל-1.5 מיליארד ■ מנגד היא מבקשת לפרוס את ההלוואה על פני 3 שנים במקום שנה אחת

הרשת החברתית פייסבוק מתכוונת לחתוך בחצי את היקף קו האשראי שמוענק ומנגד להאריך את תקופת ההלוואה, כך מדווח ה"וול סטריט ג'ורנל". על פי הדיווח מפי גורמים המקורבים לחברה, פייסבוק מתכוונת להוריד את קו האשראי שלה מ-3 מיליארד דולר ל-1.5 מיליארד. בנוסף על כך היא מתכוונת לפרוס את ההלוואה על פני 3 שנים במקום שנה אחת.

על פי אותם מקורות, החברה מתכוונת להוריד את קו האשראי שלה מהסיבה הפשוטה שהיא לא צריכה את הכסף הזה על מנת לשלם את המסים הנובעים מהעברת חלק מהמניות של החברה לעובדים. בפייסבוק הודיעו בעבר כי הם מתכוונים לממן את תשלום המסים הללו על ידי הנפקת מניות נוספת, ובמידה ומצב השוק לא מאפשר זאת, היא תקח הלוואות או תשתמש בכספים שלה על מנת לשלם את המסים.

הירידה החדה שנרשמה במנייה של פייסבוק מאז ההנפקה בחודש מאי מקשה עליה להנפיק מניות נוספות במצב הנוכחי. נזכיר שמאז ההנפקה מחיר המנייה ירדה בכמעט 45% ממחיר ההנפקה, אולם נראה כי בשבועות האחרונים המנייה מוחקת חלק מהירידות האחרונות והיא נמצאת במגמת עלייה.