אפליקציה חדשה עשויה לחסוך לכם עשרות אחוזים בקניות השוטפות בסופרמרקט, מה שעשוי להצטבר לסכומים של אלפי שקלים בחודש אצל משפחות מסוימות. בועז יהב, יזם אפליקציית Pricez, התארח בתוכנית "ברקוד" בגלובס TV והציג את האפליקציה אותה הוא מכנה: "ה-Waze של השוואות המחירים".
האפליקציה פשוטה למדי ומציגה מוצרים תחליפיים זולים, כך שפערי המחירים בלתי נתפסים ומגיעים ליותר מ-100%. כך, למשל, האפליקציה תציג אלטרנטיבה לשקית במבה של אסם שעולה 3 שקלים, כאשר המוצר המתחרה עולה רק 1.7 שקלים - פער של 81%.
דוגמאות נוספות לפערים גדולים: קטשופ אסם עולה כ-10 שקלים, ואילו האפליקציה מצאה מוצר מתחרה ב-7.5 שקלים, חומוס צבר עולה כ-11 שקל, ולעומת זאת חומוס של מעדני מיקי עולה כ-8.49 שקלים. זיתים ירוקים של בית השיטה (גם כן מבית אסם) עולים 9 שקלים, ואילו זיתים של פרי ניר עולים 5 שקלים.
האפליקציה מציעה גם תחליפים לא רק למוצרי מזון אלא למוצרי צריכה, כמו למשל מרכך כביסה בדין (מבית יוניליוור) שעולה 21 שקל, ואילו תחליף של שופרסל עולה 16 שקל - פער של 31%.
צפו בתוכנית המלאה ובה פירוט על האפליקציה והשוואות מחירים נוספות שהיא ביצעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.