פיפ"א תבצע רפורמה בדרך חלוקת הכרטיסים שלה לספונסרים של מונדיאל 2014, שייערך בברזיל בעוד פחות משנתיים - זאת מתוך כוונה להימנע מהמבוכה שנגרמה בגביע העולמי הקודם בדרום אפריקה, בו נותרו ריקים כיסאות רבים שהוקצו למפרסמים.
בארגון הכדורגל העולמי הודיעו כי יחלקו את הכרטיסים לספונסרים רק בימי המשחקים עצמם, ולא חודשים ארוכים מראש, כפי שהיה נהוג עד היום. "הספונסרים יצטרכו לדווח לנו כמה ימים לפני כל משחק כמה כרטיסים נדרשים להם", הסביר תיירי וויל, מנהל השיווק של פיפ"א.
מונדיאל 2010 הכניס לפיפ"א סך של 3.7 מיליארד דולר, כשמתוך סכום זה 1.1 מיליארד דולר מיוחסים לספונסרים, דוגמת קוקה קולה ואדידס. בפיפ"א צופים כי ההכנסות ממונדיאל ברזיל 2014 יסתכמו ב-3.8 מיליארד דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.