האם מעבר תקציבי פרסום של מותגי אופנה בינוניים למשרדי פרסום קטנים הופך לטרנד? ל"גלובס" נודע כי רשת ההנעלה SCOOP מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום אליקים-הרמן ומעבירה את התקציב למשרד קטן בשם S.T.ART UP. מדובר במשרד פרסום צעיר, המטפל בתקציבי אופנה כמו אמרו, סליו ויעל אורגד.
רק לפני שנה ביצעה קבוצת הוניגמן מהלך דומה, כשהפקידה את תקציב הפרסום שלה במשרד DAVID שבבעלות דיויד אדלשטיין.
תקציב SCOOP טופל ב-3 השנים האחרונות במשרד אלייקים-הרמן-נהרדע. ב-2012 עמד היקף הפרסום של החברה על כ-3 מיליון שקל.
בקמפיין הקיץ האחרון של הרשת כיכבה פליטת "האח הגדול" יאנה יוסף, והיא אמורה להופיע גם בקידום הקולקציה הבאה.
רשת SCOOP נמצאת בבעלות פרדי ורוני אינסאז. הרשת מונה 46 סניפים ברחבי הארץ, ובשנת 2013 צפויים להיפתח כ-10 סניפים חדשים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.