חברת התקשורת בזק תהיה נותנת החסות המרכזית של הריאליטי המצליח של זכיינית ערוץ 2 רשת, "The Voice". ל"גלובס" נודע כי בזק תשקיע בתוכנית כ-2 מיליון שקל, בדומה להשקעתה בעונה הראשונה. הפורמט המצליח צפוי לשוב לאוויר לפני סוף השנה.
בעונה הראשונה, ששודרה בתחילת השנה, שברה התוכנית שיאי רייטינג והפכה לתוכנית גילוי הכישרונות המצליחה בישראל. התוכנית חצתה את רף 40% הצפייה והעלתה משמעותית את הצפייה בשידוריה של הזכיינית רשת. כעת, לאחר חודשים של נתוני צפייה נמוכים במיוחד, מקווים בזכיינית כי סוף השנה ישובו נתוני הצפייה להיות גבוהים.
בעונה החדשה הוחלף המנטור רמי קליינשטיין בחברי להקת "משינה", יובל בנאי ושלומי ברכה.
בבזק וברשת סירבו להתייחס לדברים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.