גל העלאות המחירים נמשך: לאחר שחברות כמו יוניליוור, אסם והחברה המרכזית למשקאות הודיעו בשבועות האחרונים על העלאת מחירים של חלק מהמוצרים שלהן, הגיע תורה של חברת יפאורה-תבורי, שהודיעה אתמול (ו') על כוונתה להעלות את מחיר חלק ממוצריה בכ-5%.
החברה החליטה בין היתר להעלות את המחיר של RC קולה, שוופס, תפוזינה, קריסטל, כשעהעלייה במחיר צפויה להיכנס לתוקף כבר בתחילת החודש הבא. ההודעה של חברת יפאור באה כשבוע לאחר שהמתחרה העיקרית שלה, חברת קוקה-קולה ישראל, הודיעה על העלאת מחירים בשיעור ממוצע של 5.7%.
נזכיר שגל העליות במחירים התחיל עם חברת יוניליוור, שהודיעה בחודש שעבר על העלאה גורפת של מחירי כל המוצרים שהיא משווקת. העלייה במחיר צפויה להיות בשיעור של בין 3%-15%, אולם רוב המוצרים יתייקרו בשיעור שנע בין 5%-6%.
לאחר ההודעה של יוניליוויר הגיע תורה של חברת אסם, שהחליטה לייקר את כל המוצרים שלה (למעט המטרנה) בשיעור של עד 6%, כששיעור העלייה יעמוד על כ-4.8% בממוצע. גם במקרה של אסם עליית המחירים תיכנס לתוקפה בתחילת חודש נובמבר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.