פרפקטו מובייל הישראלית מגייסת עוד 15 מיליון דולר

החברה פועלת בתחום התקני המחשוב והתקשורת הניידים, והפתרונות שלה אמורים לסייע לפיתוח יישומים מתאימים לסביבות העבודה השונות על גבי התקנים אלו

גיוס נוסף לחברת הסטארט-אפ פרפקטו-מובייל (Perfecto Mobile). החברה הודיעה על סבב שלישי בגובה של 15 מיליון דולר בהובלת קרן גלובספאן קפיטל ובהשתתפות המשקיעים הקיימים: הקרנות כרמל, ורטקס וקרן Waisbein .

סך הכול גייסה החברה עד כה כ-36 מיליון דולר. בסבב ההשקעה הקודם בחברה, השתתפה גם קרן ההון סיכון התאגידית של ענקית הטלקום וודאפון כהשקעה אסטרטגית.

פרפקטו הוקמה בשנת 2006 ע"י יורם מזרחי, ג'קי אלאל וערן יניב, שמכהן כמנכ"ל. החברה פועלת בתחום התקני המחשוב והתקשורת הניידים, והפתרונות שלה אמורים לסייע לפיתוח יישומים מתאימים לסביבות העבודה השונות על גבי התקנים אלו. השירות שהחברה מציעה נקרא פלטפורמת MobileCloud שמציע סביבה המאפשרת בחינה לביצועים של אפליקציות בסביבות המחשוב השונות, על גבי תוכנה שממוקמת בענן מחשוב מרוחק.

לדברי יניב, "ההשקעה תספק לנו את המימון הנדרש בכדי להשלים את החזון שלנו ליצירת פתרון מקצה לקצה המיועד לסביבת המחשוב הארגונית". ג'ונתן זליג, מנהל בגלובספאן, הוסיף כי "פרפקטו זזה מהר, ואנחנו מצפים לעוד חדשות מהחברה כבר בזמן הקרוב".