הניצחון של נבחרת ישראל בכדורגל אתמול (ג') במשחקה הביתי מול לוקסמבורג (0-3), במסגרת המחזור הרביעי של מוקדמות מונדיאל 2014, הביא רייטינג ממוצע של 9.7% לערוץ 1 בקרב משקי בית יהודיים.
ב"פיק" נרשמה למשחק צפייה של 13%. מספר הצופים הממוצע במשחק, שהתברג רק למקום השישי בטבלת הצפייה היומית ("חטופים" של זכיינית ערוץ 2 קשת הובילה עם 29%), עמד על 234 אלף.
גם היריבה החלשה וגם השעה הלא אטרקטיבית (המשחק נפתח ב-18:00) ככל הנראה השפיעו על נתוני הצפייה הנמוכים. כהשוואה, משחק הבית הקודם בקמפיין ששידר ערוץ 1 - נגד רוסיה בחודש שעבר - הביא רייטינג של 13.7%.
כפי שפורסם ב"גלובס", רשות השידור רכשה לשידור את 5 משחקי הבית של נבחרת ישראל בקמפיין, בתמורה לכ-2.5 מיליון שקל. המשחק הבא של ישראל בקמפיין יהיה מול נבחרת פורטוגל ב-22 במארס באצטדיון רמת גן, וגם אותו ישדר ערוץ 1.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.