הורדת המחירים הרוחבית של מכוניות ה"מיני" מבית BMW אפשרה לקהל שלם של אנשים להתעניין ולרכוש את המכונית. צוות גלובס TV יצא לשטח ובדק מי בדיוק מתעניין במכונית, שמכירותיה גדלו בשנה שעברה ב-100% והסתכמו ב-300 כלי רכב.
"אלה הלקוחות הכי צבעוניים שיש", אומר ברק כהן, מנהל mini ו-BMW ישראל.
לקוחות - בעיקר נשים - סיפרו לנו גם דברים אחרים. "מיני זו מחלה. מי שנדבק נדבק", אמרה אחת המתעניינות ברכב. לקוחה אחרת הודתה שמה שמאפיין את קהל המתעניינים הוא "בד"כ 'צפוניים' שאבא קנה להם את הרכב".
והמחירים? החל מ-110 אלף שקל לדגם הבסיסי ועד 220 אלף שקל לדגם מפואר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.