תקציב הפרסום של חברת רב-בריח יטופל במשרד המיתוג והפרסום idea, שבבעלות בן זינדרמן וזאביק טרנר.
עד היום טופל תקציב הפרסום של החברה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי תקציב הפרסום של רב-בריח עמד בשנת 2011 על 1.9 מיליון דולר במחירי מחירון, ואילו בשנת 2012 (עד אוקטובר) פרסמה החברה בהיקף של 1.4 מיליון דולר במחירי מחירון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.