הפרסומות הזכורות והאהובות: ביטוח 9 מיליון חוזרת להוביל

גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון הכי זכורה, אהובה ומושקעת השבוע ■ בשבוע האחרון קטן סך ההשקעה בפרסומות ■ באומן-בר-ריבנאי הכניס 4 פרסומות לטבלה

הפרסומת של ביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובה של הפרזנטורית הקבועה שני כהן, חוזרת לסבב נוסף על המסך ומדורגת השבוע בראש מדד הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר.

שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים מהממוצע החצי-שנתי העומד על 10.9%, עם עוצמת זכירה הנמוכה ב-40% מהממוצע. שיעורי האהדה לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, אשר עומד על 22%.

הפרסומת של 9 מיליון היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה העומד על כ-1.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

זוהי השקעה גבוהה משמעותית בהשוואה לפרסומת האחרות ששודרו בשבוע האחרון.

הפרסומת השנייה הכי מושקעת היא של חברת ביטוח ישיר, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, עם השקעה שבועית של כ-740 אלף דולר.

באומן-בר-ריבנאי הכניס השבוע 4 פרסומות של ארבעה מלקוחותיו לטבלאות.

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי הפרסומת של חברת נביעות, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, דורגה במדד הפרסומות הזכורות ואהובות, זאת על אף שכלל לא שודרה במהלך השבוע האחרון.

על-פי נתוני יפעת, מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 334.

עם כניסתנו לרבעון האחרון של השנה, וכעת משנגמרו החגים, סך ההשקעה השבועית בפרסומות יורד.

סך התקציבים שמושקעים השבוע בקמפיינים הפרסומיים ירד משמעותית בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על כ-21.7 מיליון דולר (בהשוואה לכ-29 מיליון דולר בשבוע שעבר).

פרסומות
 פרסומות