כ-4 חודשים לאחר ששיתוף-הפעולה בן השנתיים של מיקרוסופט ישראל ונענע10 הגיע לסיומו, חוברת ענקית התוכנה לאתר וואלה לשם מכירת שטחי פרסום בערוצים השונים.
במסגרת שיתוף-הפעולה המסחרי שייצא לדרך השבוע, תהיה וואלה מופקדת באופן בלעדי על הפעילות המסחרית ומכירת הפרסום בנכסיה המקוונים של מיקרוסופט - אתר MSN, תוכנת השיחות סקייפ, שירות הדואר האלקטרוני הוטמייל ותוכנת המסרים המיידיים מסנג'ר. וואלה תציע חבילות פרסום משולבות ובכך תגדיל את שיעור החשיפה שלה לקהלים נוספים.
יש לציין כי שיתוף-הפעולה בין מיקרוסופט לנענע10, במסגרתו הוקם גוף פרסום בשם MASA, ביקש לקרוא תיגר על הדואופול בשוק האינטרנט הישראלי של וואלה ו-ynet וכלל גם מכירת שטחי פרסום בעמוד הבית של פייסבוק.
על-פי נתוני ועדת המדרוג, בחודש מאי - החודש האחרון שבו פורסמו נתוני מיקרוסופט - הביאו נכסיה המקוונים (ללא סקייפ) כ-780 אלף גולשים בפועל, בנטרול חפיפות. בהתבסס על נתונים אלה, שיתוף-הפעולה המסחרי צפוי להגיע לכ-3 מיליון גולשים בפועל בחודש, בנטרול חפיפות.
יש לציין כי ההסכם החדש מתווסף להסכם תוכן שנחתם לאחרונה בין מיקרוסופט לוואלה, גם הוא בא לאחר סיום היחסים עם נענע10, שבמסגרתו החלה וואלה לספק ל-MSN תכני חדשות, בידור ולייף סטייל.
לטענת הצדדים, הסכם התוכן החדש הביא לגידול של 15% במעורבות הגולשים ב-MSN, ובמסגרתו שולבו באתר גם שירות ה-VOD החדש של וואלה, לוח יד2 מקבוצת וואלה ואתר הסחר האלקטרוני והדילים היומיים וואלה שופס.
לדברי מנכ"ל וואלה, אילן ישועה, "שיתוף-הפעולה עם מיקרוסופט און-ליין יוצר את קבוצת המדיה בעלת הפריסה הרחבה ביותר באינטרנט הישראלי. אנחנו מתכוונים לשלב את העוצמה של שתי החברות ולהציע למפרסמים מוצרים מפולחים עם כיסוי גבוה של כל קבוצות הגיל".
אסף מור, מנהל פעילות חטיבת האונליין והניו-מדיה במיקרוסופט ישראל, הוסיף כי "אנחנו שמחים להיות בשותפות עם וואלה, חברת המכירות המקוונות המובילה בישראל. השותפות החדשה עם וואלה תסייע למותגים להתחבר עם הקהל של מיקרוסופט און-ליין באמצעות כל הפלטפורמות הנוכחיות והעתידיות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.