ScaleBase האמריקנית-ישראלית גייסה 10.5 מיליון דולר

שמספקת פתרון לניהול יעיל של בסיס נתונים, גייסה את הכסף בהובלת הקרנות Bain Capital ו-Ascent ובהשתתפות המשקיעה הקיימת, קרן סידר

חברת הסטארט-אפ הישראלית-אמריקנית, ScaleBase, הודיעה בסוף השבוע על השלמת סבב גיוס בהיקף 10.5 מיליון דולר. החברה, שמספקת פתרון לניהול יעיל של בסיס נתונים, גייסה את הכסף בהובלת הקרנות Bain Capital ו-Ascent ובהשתתפות המשקיעה הקיימת, קרן סידר. החברה גייסה עד כה כ-15 מיליון דולר, כולל הגיוס הנוכחי.

ScaleBase הוקמה בתחילת 2010 על-ידי דורון לב ארי, שמכהן כסמנכ"ל הטכנולוגי בחברה, והיא מתמודדת עם האתגר שמעמיד כיום היקף הנתונים שנצבר על תשתיות ניהול המידע בארגונים. המוצרים של החברה, מתפקדים כשכבה נפרדת שתואמת לתפקוד של בסיס הנתונים וממוקמת בין האפליקציות הארגוניות לבין בסיסי הנתונים. פתרונות החברה אמורים לאזן את העומסים בפניות מהאפליקציות לבסיסי הנתונים וכך לאפשר קפיצה בהיקפי השימוש מבלי שהעמידות של התשתיות תפגע.

כמנכ"ל החברה מכהן רם מצר, לשעבר מנכ"ל גרדיום, שהמשיך עם פעילות החברה לאחר שנרכשה על-ידי IBM בשלהי 2009. רכישת גרדיום, שהתבצעה תמורת כ-220 מיליון דולר, הייתה אחד האקזיטים המוצלחים עבור קרן סידר, והחיבור המחודש לרם מצר ל"סיבוב" נוסף, הוא מתבקש.

"הזדמנויות גדולות"

בחברה יש כ-30 עובדים, ולדברי מצר, "ההשקעה היא אישור להזדמנויות הגדולות שיש לפתרון שלנו". בחברה מציינים כי בין הלקוחות ניתן למצוא את אחד מספקי התקשורת הסלולרית הגדולים בעולם, וכן את Mozilla ו-Autodesk.