תעשיית הפרסום סביב משחק הסופרבול שברה כל שיא טלוויזיוני אפשרי, עם ספוטים של 30 שניות שנמכרים למפרסמים עבור יותר מ-3.5 מיליון דולר.
כעת מתברר כי גם עונת הפוטבול "הרגילה" הפכה להיות מוצר טלוויזיוני עבורו מוכנים המפרסמים לשלם את הסכומים הגבוהים ביותר.
לפי הדירוג השנתי של המגזין AdAge, "סאנדיי נייט פוטבול" של רשת NBC (שידור של משחק NFL ביום ראשון) היא התוכנית היקרה ביותר עבור מפרסמים.
לפי המגזין, ספוט של 30 שניות במהלך התוכנית נמכר בממוצע עבור 545 אלף דולר - עלייה של 6% לעומת העונה שעברה (אז נמכר ספוט ב-512 אלף דולר), והסכום הגבוה אי-פעם ששולם בארה"ב עבור תוכנית קבועה בפריים-טיים.
ב-5 השנים האחרונות הייתה "אמריקן איידול" של רשת FOX התוכנית היקרה ביותר, אולם בתוך שנה אחת היא איבדה את אהדת המפרסמים ונמכרת ב-340 אלף דולר לספוט (ירידה של מעל 30% תוך שנה).
במקום השלישי מדורגת התוכנית Modern Family של רשת ABC, שמוכרת ספוטים של 30 שניות עבור 330 אלף דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.