מעצב האופנה רונן חן ואיש הטלוויזיה איל קיציס משיקים רשת נעליים של מותגי פרימיום מיובאים, המיועדים בעיקר לגברים.
השבוע נפתחה חנות הדגל בקניון עזריאלי, ובמהלך השנה הקרובה ייפתחו שני סניפים נוספים. חנות אאוטלט נפתחה במקביל בבית טפר בתל-אביב.
ההשקעה הכוללת בהקמת הרשת נאמדת ב-4 מיליון שקל (מלאים וחנויות).
הרשת היא המשך ישיר לחברה הקודמת Inside out, שהייתה בבעלות קיציס, רועי הולנדר ואילן ג'רבי, ואשר שיווקה נעליים ממותגות בסיטונאות בלבד.
הצטרפותו של חן, שהופך לשותף הבכיר, תסב את החברה גם לרשת קמעונאית ותיקרא גם היא Inside out. השיווק הסיטונאי יימשך במקביל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.