משרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי זכה במכרז על תקציב הפרסום של הסוכנות היהודית - כך נודע ל"גלובס".
על התקציב התמודדו כ-5 משרדי פרסום, בהם גם דרורי-שלומי שטיפל בתקציב עד כה.
לצורך בחירת משרד הפרסום ישבו בוועדה נציגים אמריקנים וישראלים שצפו במצגות שהציגו המשרדים - בין היתר גם מצגות קריאייטיב.
עם זאת, השיקול בבחירת משרד הפרסום לא שם דגש אך ורק על יכולות קריאטיביות. הזוכה נקבע לפי הקריטריונים הבאים: מקצועיות, קריאטיביות וניסיון - 35%, הצעה מסחרית - 50%, והיערכות המציע למכרז - 15%.
דרישות הסף לצורך השתתפות במכרז שמו דגש על יכולות מוכחות לרכישת ותכנון מדיה, לצד יכולות קריאטיביות בתחום גיבוש הקונספט.
עוד נדרש שהסוכנות תהווה לקוח מרכזי של המציע, והיערכות המציע לטיפול בארגון מבחינת זמינות ואיכות השירות תשקף זאת. כמו כן, נדרש ניסיון בהובלת קמפיינים חברתיים, יכולות מוכחות בתחום האינטראקטיב והניו-מדיה וכן ניסיון ביצירת תוכן שיווקי.
המטרה שהוגדרה כיעד הקמפיין במכרז הייתה חשיפת הציבור בישראל לשינוי המתרחש בסוכנות היהודית והנעת הישראלים להשתתף במשימה הרב-תרבותית של הבאת ישראל לקהילות היהודיות בעולם ואימוץ הקהילות היהודיות מהעולם בישראל.
מתחילת השנה פרסמה הסוכנות בהיקף של 275 אלף דולר במחירי מחירון. בשנת 2011 פרסמה הסוכנות בהיקף של כ-900 אלף דולר במחירי מחירון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.