יצרנית ציוד התקשורת רדקום מסכמת רבעון חלש, אך עם פתח לאופטימיות לקראת הרבעונים הבאים. רדקום היא ספקית פתרונות לניטור, בקרה ובחינת תעבורה ברשתות תקשורת.
החברה מדווחת היום על ירידה של 12.1% בהכנסות ביחס לרבעון המקביל, ל-3 מיליון דולר. במקביל, רדקום הצליחה לצמצם את ההפסד הרבעוני ב-16.6%, לרמה של 1.8 מיליון דולר (או 1.7 מיליון דולר על בסיס Non-GAAP). ההפסד למניה על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-26 סנט, ומתחילת השנה ההפסד הנקי הגיע ל-4 מיליון דולר, שהם 63 סנט למניה.
הבשורה החיובית היא הנתון של ההזמנות שהתקבלו בחברה. רדקום מדווחת שההזמנות ברבעון השלישי "כמעט והוכפלו" בהשוואה לרבעון הקודם, וכי צבר ההזמנות הנוכחי שלה עומד על 18.5 מיליון דולר.
"אנו יוצאים מההאטה שהשפיעה על תעשיית הטלקום, והעדות לכך היא בהזמנות שלנו ברבעון השלישי", אמר מנכ"ל רדקום, דוד ריפשטיין. הוא הוסיף כי עם זאת, תמהיל המוצרים של רדקום נוטה לכיוון של חוזים גדולים יותר שלוקחים זמן רב יותר ולכן גם ההכרה בהכנסות איטית יותר.
באחרונה דיווחה רדקום על חוזה בהיקף של 3 מיליון דולר עם ספקית תקשורת גדולה, אך טרם הכירה בהכנסות מהחוזה. "הכרה בהכנסות הייתה משפרת משמעותית את תוצאות הרבעון ומקרבת אותנו ליעד של רווחיות תפעולית במחצית השנייה", אמר ריפשטיין והדגיש שההכרה בהכנסות תהיה ברבעונים הבאים.
לדבריו, הרבעון הרביעי יהיה טוב יותר. רדקום נסחרת ברשימה המשנית של הנאסד"ק (Capital Market) לפי שווי של 20 מיליון דולר. בקופת החברה היו בסוף הרבעון רק 1.1 מיליון דולר, אך לפני כמה ימים רדקום דיווחה שהובטח לה קו אשראי בגובה 1.5 מיליון דולר מהבנק הבינלאומי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.