טוויטר עושה צעד נוסף בדרך לחיזוק כוחה בשוק הפרסום: ענקית המיקרו-בלוגינג גייסה לשורותיה את מאט דרלה, אשר ישמש כאחראי על הפרסום בחברה. דרלה גויס לאחר שעבד בגוגל, שם היה אחראי על הקשר של החברה עם סוכנות הפרסום פובליסיס.
לדבריו, "טוויטר מבינה שסוכנויות הפרסום עומדות להיות חלק משמעותי ממערך הפרסום שלה. המטרה שלי תהיה לשכנע אותן לראות בטוויטר פלטפורמה אטרקטיבית לפרסום".
המהלך הוא המשך לצעד שנעשה ביוני האחרון, אז העלתה החברה לראשונה בתולדותיה קמפיין טלוויזיה. הקמפיין כוון למפרסמים ונועד להראות להם את התועלת השיווקית שיש לעמודי החברות וליכולת המיתוגית שלהם באתר.
הכניסה של טוויטר לפרסום בטלוויזיה נעשית כשנתיים לאחר שגוגל עשתה מהלך דומה. גוגל קנתה לראשונה ספוטים בטלוויזיה במהלך סופרבול 2010.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.