שלושה חודשים לפני הבחירות בישראל ואחרי המפץ הפוליטי בסוף השבוע, נראה שהמפלגות מכוונות לכל המדיות האפשרויות. הבחירות הנוכחיות יתנהלו לראשונה גם במרחבי הרשתות החברתיות ובעיקר בפייסבוק.
חלק מהמתמודדים מכירים מקרוב את הרשת החברתית, הן מפעילות שוטפת של פוסטים ועדכונים והן מרכישת מדיה, וחלקם מכירים אותה בימים אלה.
בשבוע האחרון נמצא בישראל אלעד ברינדט, מנהל המכירות של פייסבוק עבור השוק הישראלי שיושב במשרדי החברה בפייסבוק, ובמסגרת ביקורו בארץ הוא נפגש עם המפלגות הגדולות.
במהלך הפגישות הסביר ברינדט למפלגות על הכלים השונים שביכולתן לקדם את מפלגתם דרך הרשת החברתית. כך, למשל, קיימים כלי פרסום מתקדמים למובייל, עליהם שמה פייסבוק דגש בתקופה האחרונה.
מאמצי השיווק של פייסבוק בקרב הפוליטיקאים הישראליים הם חלק מאסטרטגיה שבה נוקטת הרשת גם בארה"ב, שם נערכים בימים אלה לישורת האחרונה לקראת הבחירות לנשיאות ארה"ב.
במסגרת הבחירות שם, עושים שני המועמדים - הנשיא ברק אובמה ומיט רומני - מאמצים פרסומיים רבים כדי לקדם את עצמם במדיה החברתית אם דרך פעילות שוטפת של סטטוטים, אם דרך רכישת מדיה ואם דרך שימוש בכלים חדשניים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.