צביקה שיינפלד, המשמש כיום כמנהל אגף וכסגן סמנכ"ל בחטיבת השיווק של פרטנר, הוא המועמד המוביל להחליף את יעקב קדמי, סמנכ"ל השיווק שהודיע על פרישה לפני כשבועיים.
שיינפלד הובא לפרטנר על-ידי חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר, כך שהיה ברור שהוא מסומן כמי שעשוי להגיע לתפקיד סמנכ"ל השיווק לכשיתפנה התפקיד.
מאז הודיע קדמי על רצונו לפרוש בתום 3 שנים של פעילות, התקבלו עשרות מועמדויות של מנהלים שהביעו עניין בתפקיד, ואולם ל"גלובס" נודע כי למרות שחלק מהמועמדים הציגו רקורד מרשים, שיינפלד הוא המועמד המוביל לתפקיד, והחלטה סופית בעניין צפויה להתקבל בזמן הקרוב.
לשיינפלד יש היכרות עמוקה עם שוק התקשורת, והוא שימש במגוון תפקידים בענף. הוא שימש כסמנכ"ל שיווק בניופאן בתפקידו האחרון וכן שימש בעבר כסמנכ"ל שיווק באינטרנט זהב וכמשנה למנכ"ל MSN.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.