ההצהרה של מנכ"ל YouPhone אריאל שרייבר אתמול (ב') במסגרת כנס סלולרי, על כך שהחברה אינה עומדת בעומס הביקושים בעקבות המבצע האחרון שבו יצאה, ובמסגרתו הפחיתה את מחירי חבילות הגלישה ל- 79 שקלים - נראית תלושה מהמציאות נוכח העובדה שהיקף הגיוסים של החברה - איך לומר בעדינות - לא משקף הצלחה רבתי למודל שבו בחרה YouPhone.
מנתונים מעודכנים לאתמול עולה כי היקף המתניידים ל-YouPhone עד כה עומד על פחות מ-8,000 מנויים. למעשה, המספר יותר קרוב לאזור ה-7,000 מנויים בחברה הצעירה, שהחלה את פעילותה במקביל עם גולן טלקום והוט מובייל. מתוך היקף המתניידים האמור, יש לזכור כי חלק מעובדי קבוצת דור-אלון עברו ל-YouPhone, כך שהמספר האמיתי של המתניידים בפועל אפילו נמוך יותר.
YouPhone, נדגיש, מנסה מודל חדשני בשוק הסלולרי המקומי וקושרת בין רכישות שמבצע המנוי ברשת מגה ובתחנות הדלק דור-אלון. לפי נתוני החברה, המהלך החדש יבוא לידי ביטוי דרך 400 נקודות מכירה של הקבוצה בכל הארץ. החברה מציעה מסלולים לפיהם מי שמבצע את רכישותיו בשתי הרשתות יוכל להגיע למצב שבו לא ישלם על השימוש הסלולרי שלו.
אלא שהניסיון האמיץ לקשור בין המוצרים כרגע לא מתנחל בלבבות הציבור הישראלי, והעובדה היא שנתוני הגיוס של הימים האחרונים מלמדים על כ-100 מצטרפים ביום לערך. יחד עם זאת, ייתכן כי ברגע שהחברה תעלה בקמפיין, היקף המצטרפים יגבר.
מחברת YouPhone נמסר בתגובה: "המסלול החדש ללא הגבלה של YouPhone במחיר של 79 שקל הושק לפני כ-4 ימים בלבד. ההצעה השיווקית של חברת YouPhone פנתה עד היום בעיקר ללקוחות מגה ודור-אלון, ועתה עם פתיחתה לכלל הציבור אנו זוכים לכמות פניות רחבה, הן דרך אתר האינטרנט והן באמצעות עמדות YouPhone ברשתות מגה ודור-אלון. הציבור בודק את ההצעה הכי טובה בשוק ורואה עד כמה ההצעה של YouPhone משתלמת, ללא התפשרות על שירות מקצועי בפריסה רחבה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.