ריאליטי הבישול "מאסטר שף" של זכיינית ערוץ 2 קשת שבר אמש (ג') שיאי צפייה עם רייטינג של 36.2% בקרב משקי-הבית היהודיים. בסף-הכול צפו בתוכנית 953 אלף איש לפחות, ונחשפו לה (כלומר צפו לפחות 5 דקות) 1.4 מיליון איש. ברגע השיא הגיעה התוכנית ל-38.7% צפייה.
גם בהשוואה לעונות קודמות, "מאסטר שף" עלתה משמעותית. פרק ההשקה של העונה הראשונה זכה ל-26.2% צפייה ו-568 אלף צופים, ואילו פרק ההשקה של העונה השנייה זכה ל-28.5% צפייה ו-689 אלף צופים.
תוכנית הטכנולוגיה החדשה בהגשת דרור גלוברמן, שהושקה אתמול בערוץ 2, רשמה רייטינג של 17% ו-397 אלף צופים. בקשת אומרים כי מדובר בעליה של כ-40% ביחס לנתוני הרצועה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.