הפרסומת של ביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, מדורגת זה השבוע השלישי ברציפות בראש מדד הפרסומות האהובות ביותר, זאת על אף השקעה נמוכה יחסית במדיה. עם זאת, מבחינת זכירות הפרסומת הצליחה השבוע פחות, הן ביחס לשאר הפרסומות בטבלה והן ביחס לעצמה, כאשר בשבועיים האחרונים הובילה גם במדד זה.
הפרסומת של הוט מובייל, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, שבה הדמויות מהסדרה "הבורר" חוטפות את ג. יפית כדי שתפרסם את המבצע שהחברה מציעה, מדורגת בשבוע הראשון להופעתה בראש מדד הפרסומות הזכורות, עם שיעור הזכירה הגבוה ביותר שהתקבל בשנתיים האחרונות. גם מבחינת האהדה הפרסומת רשמה נתונים יפים, והיא מדורגת שנייה מבין כל הפרסומות במדד.
הפרסומת של הוט מובייל היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה של כ-2.8 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). זוהי השקעה גבוהה יחסית לפרסומת המושקעת ביותר של שבוע שעבר, שהייתה של פלאפון, בה הושקעו כ-2.3 מיליון דולר.
על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, השבוע הפרסומת של בנק מזרחי-טפחות, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, דורגה במדד, על אף שלא שודרה במהלך השבוע האחרון.
מנתוני יפעת עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על 374 (339 פרסומות בשבוע שעבר), וכן גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עלה משמעותית, ועומד על כ-38.9 מיליון דולר (בהשוואה ל-31.8 מיליון דולר בשבוע שעבר).
פרסומות אהובות
היקף
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.