משרד הפרסום LEAD זכה במכרז על תקציב הפרסום של חברת אודיו מדיק. ל"גלובס" נודע כי על התקציב התמודדו עוד משרדי פרסום, ביניהם פרסום AVRAHAM ולעומק התודעה.
המכרז נערך על קמפיין להשקת מותג בינלאומי של מכשירי שמיעה שאודיו מדיק מייבאת ומפיצה, ובשבועות הקרובים יעלה קמפיין בטלוויזיה ובשאר אמצעי המדיה.
אודיו מדיק היא חברת יבוא בבעלות אהוד לברן העוסקת ביבוא מכשירי שמיעה ומספקת מוצרים לרוב מכוני השמיעה העצמאיים.
לדברי אביב רונגר, מנכ"ל החברה, הוחלט על התקשרות עם משרד פרסום כי הצרכנים מתקשים להבחין בין המותגים השונים: "רוב הקהל הוא מבוגרים שלא מקבלים את כל המידע לגבי הטכנולוגיה. אנחנו רוצים לייצר בידול משמעותי לאחד מהמותגים שלנו ומקווים באמצעות קמפיין, לייצר בידול ובולטות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.