אפל החלה לשווק היום (ו') לחנויות האלקטרוניקה את האייפד מיני, אותו היא השיקה לפני כשבוע. כאשר מחירו ההתחלתי עומד על 329 דולר, הרבה מעל הטאבלטים של המתחרות שלה, כגון הקינדל פייר של אמזון הנמכר תמורת 200 דולר ונקסוס 7 של גוגל ואסוס הנמכר בכ-250 דולר, נשאלת השאלה האם אפל תעמוד בתחזית המכירות.
אנליסטים בחברת פייפר ג'פרי צופים כי מכירות האייפד בסוף השבוע יסתכמו בכ-1.5 מיליון יחידות. "הסיבה לכך שאנו צופים מכירות חלשות של האייפד מיני, לעומת האייפד מהדור השלישי הוא בשל הסיבה שהמכשיר הבסיסי שנכמר היום בחנויות אינו כולל קישורית סלולר (המכשירים תומכי ה-3G יתחילו להימכר רק באמצע נובמבר) ואינו כולל חידושים מהותיים לעומת המוצרים של המתחרים", כתבו אנליסטים בחברה במזכר ששלחו ללקוחות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.