פייסבוק יוצאת במהלך שיווקי חדש על מנת לעודד את המשתמשים להשתשמש באפשרות ה"צ'ק-אין" של הרשת החברתית. על פי המהלך החדש של החברה, פייסבוק תעניק לבעלי העסקים ראוטרים ומודמים שיאפשרו למבקרים בעסק גישה חופשית לאינטרנט, בתנאי שהם יעשו "צ'ק-אין".
"כעת אנחנו עושים ניסוי קטן עם מספר קטן של עסקים עבור ראוטר אלחוטי שיאפשר גישה קלה וחופשית לאינטרנט לאחר שעושים "צ'ק-אין" בפייסבוק", אמר דובר של החברה לרשת CNBC. לאחר שהמשתמש ביצע "צ'ק-אין", הוא יכנס אוטומטית לדף הפייסבוק של העסק.
על פי ההודעה של החברה, משתמשים שלא מעוניינים לעשות "צ'ק-אין" או שאין להם חשבון פייסבוק בכלל, יכולים בכל זאת לגלוש באינטרנט באמצעות הראטור החדש, אך זה כרוך בהכנסת סיסמה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.