חברת הפרסום הדיגיטלי קנשו (Kenshoo) הודיעה אתמול כי השלימה סבב נוסף של גיוס הון בהיקף של 12 מיליון דולר. חברת השקעות Tenaya Capital הובילה את סבב הגיוס הנוכחי והשתתפו בו גם כל המשקיעים הנוכחיים של החברה: Sequoia Capital, Sequoia Growth Fund ו-Arts Alliance. עם השלמת הגיוס, השווי של החברה גדל פי 3 מאז סבב הגיוס הראשון של החברה ב-2010.
אחד הדוברים של החברה מסר לאתר הטכנולוגיה טק-קראנץ' כי עם השלמת סבב הגיוס הנוכחי, היקף הגיוסים הכללי של החברה עומד על 30 מיליון דולר. על פי הדובר, החברה מנהלת פרסומים במנועי חיפוש בהיקף של 3 מיליארד דולר בשנה. בין הלקוחות של החברה ניתן למצוא את אתר התיירות אקספידיה, הרשת החברתית פייסבוק ורשת החנויות של סירס (Sears).
בהודעה שפרסמה החברה נכתב כי קנשו מתכוונת להשתמש בכסף שגייסה על מנת להמשיך במאמצי ההתפתחות שלה: התרחבות לשווקים גיאוגרפים נוספים ופיתוח מוצרים חדשים. יושב ראש חברת ההשקעות סיקויה קפיטל מייקל מוריץ מאמין כל כך בחברת קינשו עדי אמירה ש"כל חברה שלא משתמשת בשירותי הפרסום של קינשו פשוט שורפת שטרות של 100 דולר".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.