הדולר המשיך להתחזק: השער היציג טיפס ל-3.9 שקלים

האירו היציג ירד בכ-0.3% ל-4.987 שקלים ■ FXCM: "הבחירות בארה"ב יקבעו את הכיוון השבוע - נצחון רומני יוביל לירידה בשווקים והתחזקות הדולר"

מגמה מעורבת היום (ב') בשוק המט"ח כאשר שערו היציג של הדולר רשם עלייה של כ-0.5% ל-3.9 שקלים, בעוד האירו ירד ב-0.3% ל-4.987 שקלים.

ב-FXCM מעריכים היום כי על פי המבנה הטכני השקל צפוי להמשיך להתחזק אל מול הדולר, כאשר עוצמת המהלך תלויה במידה רבה בסנטימנט בשוק העולמי. "אם נראה תגובה חיובית לבחירות בארצות הברית, הדולר עשוי להיחלש לטובת המניות, וגם השקל ייהנה מכך. ואולם, שוב, הורדת הריבית מצדו של בנק ישראל בהחלט פגמה באטרקטיביות של השקל. היעדים למטה יהיו 3.85 שקלים, ואחר כך 3.831 שקלים, 3.811 שקלים וכמובן התחתית של 3.788 שקלים. מנגד, רמת חשש גבוהה בשוק העולמי וביקוש גובר לדולר עשויים להביא את הדולר לעבר 3.9 שקלים", נכתב בסקירה.

בשורה התחתונה מעריכים ב-FXCM כי "הבחירות בארה"ב יקבעו את הכיוון השבוע - נצחון רומני יוביל לירידה בשווקים והתחזקות הדולר".

ב-ATRADE מעריכים כי הצמד דולר-שקל ימשיך לבסס את מעמדו מעל ממוצע נע 200 ועשוי לבחון את אזור 3.9 שקלים במהלך הימים הקרובים.