חברת מוצרי הניקיון הטיפוח והטואלטיקה סנו מצטרפת לרכבת העלאות המחירים ותעלה בקרוב את מחירי מוצריה בשיעור ממוצע של 5%. עליית המחירים תהיה גורפת בכלל מוצרי החברה, לרבות במותגים סנו, קרמה, קרליין, כיף ועוד.
אלכס לנדסברג, מבעלי החברה, הסביר היום (ב') ל"גלובס" כי עליית המחירים "נובעת מהשחיקה במחירי המכירה של סנו לקמעונאים", שמאלצת את החברה לעדכן מחירים, אך גם מעלייה במחירי התשומות. כפי הנראה, לנדסברג מכוון בדבריו לחיובים כספיים שונים שקיבלה החברה מפעם לפעם מרשתות השיווק.
לנדסברג מדגיש כי "אין קטגוריה אחת שאין בה מוצרים של החברה שנמכרים במחירים נמוכים יחסית למחירים שבכל קטגוריה".
יצוין כי חברת סנו לא הייתה חלק מרכבת עליות המחיר של יצרניות המזון שהורגשה כאן היטב בשנים האחרונות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.