מניית היום: צונחת ב-15% לאחר דוח ותחזית מאכזבים

רמי רוזן, מנהל מחלקת מחקר SELL SIDE ואנליסט טכנולוגיה וטלקום בהראל פיננסים: "מורידים המלצה ללייבפרסון ל'תשואת חסר' בעקבות תחזית חיוורת לרבעון הרביעי"

מניית לייבפרסון רושמת ירידה חדה במהלך המסחר בבורסה לאחר שהחברה פרסמה הלילה דוחות ותחזית מאכזבים.

הכנסות מפעילות עסקית (B2B) ברבעון השלישי הסתכמו ב-36.1 מיליון דולר, גידול של 17% לעומת הרבעון השלישי של 2011. סך ההכנסות ברבעון השלישי היה 39.7 מיליון דולר, גידול של 16% לעומת הרבעון השלישי של 2011. ההכנסות מפעילות צרכנית ברבעון השלישי הסתכמו ב-3.6 מיליון דולר, כפי שהיו ברבעון השלישי של 2011.

הרווח הנקי לרבעון הסתכם ב-1.6 מיליון דולר או 3 סנט למניה, בהשוואה לרווח נקי של 2.7 מיליון דולר או 5 סנט למניה ברבעון השלישי של 2011. הרווח הנקי ברבעון הושפע מהוצאות עסקיות ומשפטיות של כ-700 אלף דולר.

"במהלך הרבעון ראינו המשך התחזקות במדדים העסקיים והפיננסיים העיקריים שלנו, אינדיקציות המצביעות על חוסן כללי של עסקי החברה. חתמנו על מספר שיא של עסקות, עם צבר הזמנות של מעל ל-8 מיליון דולר. המשכנו לחזק את מוצרי הליבה שלנו, תוך השגת התקדמות משמעותית בשילובן של היכולות המשופרות שלנו לחיזוי ממוקד. הצגנו פתרון משופר, מוכן לשימוש, למכשירים ניידים וקידמנו את אסטרטגיית הפלטפורמה הכללית שלנו". כך, לדברי מנכ"ל החברה, רוברט לוקאסיו.

הנהלת החברה צופה הכנסות של 42-41.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי, רווח נקי מתואם למניה של 7-9 סנט ורווח GAAP של 2-4 סנט למניה.

רמי רוזן, מנהל מחלקת מחקר SELL SIDE ואנליסט טכנולוגיה וטלקום בהראל פיננסים, מציין בתגובה לדוחות הרבעון השלישי של לייבפרסון: "אנו מורידים המלצה ל'תשואת חסר' בעקבות תחזית חיוורת לרבעון הרביעי. למרות מספר הישגים חיוביים, משך הזמן עד לסגירת עסקאות מתארך ואנחנו מורידים בהתאם את התחזיות שלנו לרבעון הרביעי של 2012 ולשנת 2013".

"כמו כן אנחנו מורידים את המלצתנו ל'תשואת חסר' מ'תשואת שוק' ואת מחיר היעד מ-18 דולר ל-12 דולר".