חברת הסטארט-אפ הישראלית Outbrain, המפתחת מנוע להמלצת תכנים, הצליחה להתברג למקום השלישי ברשימת פלטפורמות הפרסום הפופולריות ביותר בארה"ב לחודש ספטמבר - כך עולה מנתוני חברת המחקר קומסקור.
אאוטבריין עקפה בכך אתרים כמו יאהו, פייסבוק ויו-טיוב. על-פי הנתונים, הפלטפורמה של אאוטבריין נחשפה ל-164.8 מיליון גולשים ייחודיים בארה"ב עם שיעור חשיפה של 74.9%. אאוטבריין הצליחה לעקוף במעט את יאהו עם 163.5 מיליון גולשים ייחודיים ושיעור חשיפה של 74.4%.
במקום הראשון ניצבת ShareThis המפתחת וידג'ט מיוחד באתרים שמאפשר לשתף תכנים לרשתות חברתיות וכלים אינטרנטיים נוספים עם שיעור חשיפה של 94% ו-220 מיליון גולשים. מתחתיה נמצאת גוגל עם 81.3% חשיפה ו-178.8 מיליון גולשים.
אאוטבריין, שהוקמה על-ידי אורי להב וירון גלאי, צומחת במהירות ורושמת הכנסות של עשרות מיליוני דולרים בשנה. החברה, שהושקעו בה 64 מיליון דולר, נבחרה בשנה שעברה לחברה המבטיחה ביותר על-ידי עיתון "גלובס".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.