חברת הוט פרסמה היום (א') את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של 2012, מהם עולה כי החברה גייסה 174 אלף לקוחות חדשים ברבעון לרשת הסלולר החדשה הוט מובייל. עיקר ההכנסות ברבעון היו כתוצאה ממגזר הטלוויזיה בכבלים.
הוט מדווחת על הכנסות של 1.06 מיליארד שקל, גידול של 28% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם בכ-87 מיליון שקל, ירידה של כ-22% לעומת הרבעון המקביל אשתקד; והרווח הנקי הסתכם ב-2 מיליון שקל, ירידה של 97% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
הכנסות מגזר הטלוויזיה בכבלים של הוט ברבעון הסתכמו בכ-565 מיליון שקל, בהשוואה ל-581 מיליון שקל ברבעון המקביל. הכנסות מגזר הטלקום (גישה לאינטרנט, שירותי טלפוניה ותמסורת) של החברה ברבעון הסתכמו בכ-269 מיליון שקל, בהשוואה ל-256 מיליון שקל אשתקד. הכנסות מגזר הסלולר של החברה ברבעון הסתכמו בכ-237 מיליון שקל.
הוט מדווחת על גיוס נטו של 174 אלף לקוחות לרשת הסלולר החדשה ועל 316 אלף לקוחות בסך-הכול.
הוט מדווחת על 768 אלף מנויים לשירותי האינטרנט, ירידה של כ-6,000 מנויים ברבעון לעומת הרבעון הקודם. בטלפון יש לחברה 672 אלף קווים, ללא שינוי בהשוואה לרבעון הקודם.
סטלה הנדלר, יו"ר הוט, מסרה: "ברבעון השלישי הקבוצה ממשיכה בתנופת ההשקעות, כאשר מתחילת השנה השקיעה מעל מיליארד שקל בשדרוג ובהרחבת התשתיות הטכנולוגיות, מתוכם מעל 300 מיליון שקל בפעילות הסלולר. הקבוצה צפויה להמשיך בהשקעות נרחבות גם ברבעונים הבאים".
הרצל עוזר, מנכ"ל הוט, מסר: "למרות החרפת התחרות בשוק הסלולרי ברבעון השלישי, הוט מובייל מפגינה חוזקה, והיא בעלת קצב צמיחת המנויים הגבוה בשוק. קבוצת הוט מציגה יציבות בתחומי הליבה, זאת על אף השחיקה ברמות המחירים. אנו מחויבים להמשיך ולהציע את הצעות הערך הטובות ביותר לציבור הצרכנים בכל אחד מתחומי הפעילות שלנו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.