mako, אתר האינטרנט של זכיינית ערוץ 2 קשת, מקצץ בהוצאות כוח-האדם ומפטר עובדים. ל"גלובס" נודע כי האתר יפטר כ-10 מתוך 100 עובדיו.
מדובר בחלק מגל קיצוצים נרחב יותר המתבצע בכל אגפי הזכיינית. מתחילת השנה יצאו עובדים לימי חל"ת, ושכר הטאלנטים וההפקות קוצץ בכ-15%.
ההערכה היא כי מדובר בסנונית ראשונה לקראת גל קיצוצים רחב יותר בקשת ובשלוחותיה, ובהן בחברת החדשות של ערוץ 2, עם הכניסה לשנת 2013.
הפיטורים מגיעים במפתיע, שכן בתקופה האחרונה עסק האתר בעיקר בגיוס עובדים. זאת לאחר שהוקם מגזין סוף השבוע של האתר, "M", ולאור עיבוי המערך העיתונאי של האתר.
הגיוס הבולט מכולם הוא זה של יעקב אילון, שאמור להוביל את חטיבת האקטואליה המתחדשת של האתר.
בניגוד לאתרים מרכזיים אחרים כמו וואלה או ynet, המהלכים באתר mako תלויים משמעותית בשוק הטלוויזיה המסחרית, שם עיקר עסקיה של קשת, חברת-האם. בקשת ובטלוויזיה המסחרית ככלל מצפים לקשיים מיוחדים בשנת 2013.
בקשת סירבו להגיב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.