חברת התרופות כצט משיקה קמפיין פרסום המבוסס על טכנולוגיה של שיווק חווייתי באמצעות מראות תלת-ממד.
הקמפיין, בהשקעה של כ-250 אלף שקל, יעלה באמצעות חברת Smart ad ויציג את המותגים של כצט על מראות תלת-ממד באיכות HDבמתחמי קניות מובילים בפריסה ארצית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.